Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
social media
Temat: social media
Dlaczego social media rozmieniają się na drobne?
Computerworld/KB
Facebook i Twitter coraz częściej i więcej inwestują w mniejsze serwisy i aplikacje. Google ogłasza odejście twórcy Google+ i prawdopodobnie zmienia swoją strategię odnośnie do tej usługi. Co oznaczają te zmiany i jaka przyszłość czeka media społecznościowe?
6 sposobów na ekspansję Twojej firmy w Social Media
Computerworld Online
Eksperci twierdzą, że absolutnie każda firma może czerpać korzyści z obecności w mediach społecznościowych, które stają się jednym z wielu narzędzi biznesowych. Jeśli Twojej firmy nie ma jeszcze na Facebooku czy Twitterze, wiedz, że właśnie tracisz wiele okazji i możliwości dotarcia do potencjalnych klientów, zwiększenia udziałów w rynku albo pozyskania utalentowanych pracowników. Zainteresowanie social media ze względu na ich potencjał biznesowy rośnie. I choć dla niektórym działania w mediach społecznościowych przychodzą łatwiej niż innym, tak naprawdę są one narzędziem dla każdego.
Prognozy na 2014 - jak opanować trendy w IT?
Computerworld Online
Media społecznościowe, technologie mobilne, rozwiązania w chmurze czy narzędzia do prowadzenia zaawansowanej analityki nieustruktyryzowanych danych dezorganizują działania biznesowe firm, niezależnie od branży. Cel wdrażania nowych rozwiązań nie zmienia się od lat: redukcja kosztów, tworzenie nowych strumieni dochodów, podnoszenie satysfakcji klientów oraz wzmacnianie świadomości marki. Doradzamy jak opanować najnowsze trendy w IT i na co zwrócić uwagę planując działania IT na 2014 rok.
Rozgryzamy social media w Polsce i na Świecie
Maciej Kępka
Konsumenci nawiązują relacje z markami, po to aby zrealizować swoich 5 potrzeb związanych z: budowaniem relacji, celowości działań, rozwojem osobistym, zdobywaniem wiedzy oraz akceptacją społeczną. Odpowiadając na te potrzeby, łącząc je z najnowszymi technologiami, platformami społecznościowymi i mediami w spójny sposób, może my sprawić, ze marka zyska wyjątkowo silną pozycję.
Gartner: 64% firm zamierza inwestować w Big Data
Computerworld
Niemal 2/3 firm biorących udział w ankiecie przeprowadzonej przez firmę badawczą Gartner, zapytanych o plany inwestycyjne w zakresie Big Data, przyznało, że inwestuje lub zamierza zainwestować w tego typu projekty jeszcze w tym roku. Liderem badania, obejmującego 720 organizacji, okazały się firmy z sektora bankowego oraz mediów i komunikacji.
socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES - social media w służbie przedsiębiorcom
Konrad Mroczek
Tak jak w poprzednich latach, tematyka konferencji socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES, stawia na użyteczność serwisów społecznościowych dla przedsiębiorstw. Rozpoczynamy od analizy obecnej sytuacji w Polsce, przejrzymy trendy jakie rysują się na Świecie ale już teraz wiemy i zaprezentujemy, co nurtuje firmy, jeśli chodzi o uczestnictwo w coraz dojrzalszym segmencie social media.
Social Media Standard 2012 BIZNES - czyli serwisy społecznościowe w służbie przedsiębiorców
Konrad Mroczek
Popularne serwisy społecznościowe skupiają ogromną uwagę użytkowników internetu. Powstają najróżniejsze ich odmiany, aplikacje do zarządzania, kursy oraz konferencje na ich temat. Coraz więcej osób pracuje w tym segmencie rynku. Jak wykorzystać to w swoim biznesie radzimy na naszej konferencji.
W selekcji kandydatów rośnie znaczenie ich profilu społecznościowego
Diana Jedlina
Według Eurocom Worldwide Survey, już 20% firm z branży technologicznej odrzuciło aplikację kandydata na stanowisko pracy ze względu na jego profil udostępniony w Internecie.
Jak zarządzać firmą bez biura i działu IT
Antoni Steliński
Amerykańska firma Gurnet Consulting zatrudnia 30 etatowych pracowników i doskonale obywa się bez... biura. Co więcej, świetnie radzi sobie również bez działu IT. Jak to robi? Wystarcza jej do tego specyficzna kombinacja usług cloud computing.
GoldenLine z opłatami i lepszą wyszukiwarką
Wiktor Szpunar
Polski serwis społecznościowy GoldenLine wprowadza opłaty dla sektora B2B. W ramach kont płatnych, headhunterzy otrzymują dostęp do nowego produktu - zaawansowanej wyszukiwarki kandydatów. Celem twórców jest ograniczenie spamu i większe możliwości dla wiarygodnych partnerów.
Świąteczny niezbędnik anty-fana Facebooka
Ludwik Krakowiak
Nie wszyscy lubią media społecznościowe - co więcej, niektórzy Facebooka, Naszej Klasy czy MySpace'a wręcz nie znoszą i unikają ich jak ognia. A czy jest lepszy sposób by tę niechęć zamanifestować niż poprzez ubiór?
Polacy chętnie korzystają z social media
Wiktor Szpunar
Najnowsze badania zrealizowane na zlecenie Komisji Europejskiej donoszą, że 43% Polaków korzysta z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Nasza-klasa. Ostatnio, chętniej używamy też internetu do rozmów telefonicznych i porzucamy telefony stacjonarne dla komórek.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »