Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
linkedin
Temat: linkedin
Zynga: 500 mln w rundzie inwestycyjnej i wycena na 10 mld dolarów
Radosław Szpunar
Producent popularnych gier dla serwisu Facebook podobno zebrał już w rundzie inwestycyjnej prawie 500 mln dolarów i wyceniany jest obecnie na 10 mld. Zynga może potrzebować tych pieniędzy, by zwiększyć swą wartość przed wejściem na giełdę lub do wykonywania kolejnych zakupów.
LinkedIn już prawie na giełdzie
Radosław Szpunar
Biznesowy serwis społecznościowy wypełnił niezbędne dokumenty potrzebne do ogłoszenia oferty publicznej na sprzedaż swoich akcji. LinkedIn będzie pierwszym dużym serwisem internetowym tego typu, który wejdzie na giełdę amerykańską.
Biznesowa netykieta
Wiktor Szpunar
GoldenLine, LinkedIn i Profeo to popularne serwisy społecznościowe nastawione na biznes i pracę. Obowiązująca netykieta jest tu ostrzejsza, bo łatwiej o utratę partnerów, klientów i wiarygodności. Opracowaliśmy 10 zasad obecności w serwisach biznesowych.
"Serwisy społecznościowe to zagrożenie dla sieci"
IDG News Service, Krzysztof Pielesiek
Sir Tim Berners-Lee, pomysłodawca World Wide Web uważa, że serwisy takie jak Facebook czy LinkedIn uniemożliwiają tworzenie jednej, wspólnej przestrzeni, w której dzielimy się informacjami. Ograniczają nas także programy takie jak iTunes. W jaki sposób?
4 powody, dla których warto szukać pracy przez media społecznościowe
IDG News Service, Krzysztof Piątek
Działy HR coraz częściej używają serwisów społecznościowych do wyszukiwania kandydatów na wolne stanowiska pracy. Pracownicy działów personalnych postrzegają serwisy społecznościowe jako źródło wysokiej jakości kandydatów. Ankietowani pracownicy działów HR mają też zamiar zwiększyć wykorzystanie tych witryn w procesie rekrutacji w ciągu roku. Pozwól im, aby odnaleźli Ciebie!
Serwisy społecznościowe zdradzą twoją lokalizację
IDG News Service, Krzysztof Piątek
Specjaliści z politechniki w Worcester opublikowali raport, w którym zwracają uwagę na fakt, że mobilne wersje sieci społecznościowych, które korzystają z geolokalizacji ujawniają fizyczną lokalizację użytkownika. Badacze stwierdzili, że spośród 20 badanych stron każda udostępniała poufne informacje innym serwisom.
Jak wypozycjonować się w LinkedIn?
IDG News Service, ants
Dla wielu firm rekrutacyjnych popularny biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn jest tak naprawdę wyspecjalizowaną wyszukiwarką potencjalnych pracowników - na stronie można bowiem znaleźć setki tysięcy szczegółowych profilów profesjonalistów z najróżniejszych branż. Problem w tym, że w takim tłumie trudno się wyróżnić - na szczęście jest kilka trików, dzięki którym można wypaść lepiej w wynikach wyszukiwania w LinkedIn.
Badania: social media coraz ważniejsze dla biznesu
Krzysztof Piątek
W badaniu przeprowadzonym przez Eurocom Worldwide prawie połowa firm zadeklarowała zwiększenie budżetów na social media w najbliższym roku.
Ponad 22 mln USD dokapitalizowania dla LinkedIn
Bożena Jaskowska
Serwis LinkedIn otrzymał 22,7 mln USD od funduszy SAP Ventures, Goldman Sachs oraz The McGraw-Hill Companies.
LinkedIn dostaje 53 mln USD dofinansowania
Anna Meller
Serwis LinkedIn pozwalający na łączenie użytkowników różnych profesji otrzymał 53 mln USD od nowych inwestorów w zamian za 5% udziałów w firmie. Platforma społecznościowa jest teraz wyceniana na 1 mld USD.
Kogo Microsoft kupi zamiast Yahoo?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Koncern z Redmond oficjalnie wycofał swoją ofertę przejęcia Yahoo. Do porozumienia nie doszło nawet pomimo podwyższenia proponowanej ceny do prawie 50 mld USD. Teraz pojawiają się spekulacje, że Microsoft zdecyduje się zainwestować te środki w inną dużą firmę. Lub kilka firm.
Poprzednia
strona
1
2
3
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »