Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
facebook
Temat: facebook
Meta będzie znakować szkodliwe treści generowane przez AI
Facebook i Instagram bez reklam, ale za dodatkową opłatą
Facebook świętuje 20-lecie
Janusz Chustecki
Facebook skończył wczoraj 20 lat i przeszedł przez ten czas bardzo długą drogę. Teraz to platforma łącząca ze sobą miliardy ludzi na całym świecie, bez której wiele osób nie wyobraża sobie życia.
Instagram i Facebook wezmą wkrótce rozwód
Janusz Chustecki
Meta informuje, że już za kilka dni wyłączy funkcję tzw. cross-czatowania, która pozwala obecnie użytkownikom korzystającym z usług obu jej komunikatorów (Instagram i Facebook) wymieniać między sobą szybko informacje.
Meta wprowadzi do Europy usługi wolne od reklam
Janusz Chustecki
Firma potwierdziła w tym tygodniu na swoim blogu, że zamierza już w przyszłym miesiącu oferować użytkownikom zamieszkującym kraje należące do Unii Europejskiej, jak również do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EEA; European Economic Area) oraz Szwajcarię, płatne wersje usług Facebook i Instagram, które nie będą wyświetlać reklam.
Facebook i Instagram będą dostępne bez reklam, jednak za dodatkową opłatą
Janusz Chustecki
Jak donosi „The New York Times”, Meta zamierza poszerzyć ofertę o płatne wersje swoich usług Facebook i Instagram. W zamian ich użytkownicy nie będą atakowani reklamami. Wiele wskazuje na to, że usługi takie pojawią się najpierw w Europie.
Udostępniono bezpłatne narzędzie, które wykrywa treści generowane przez AI
Computerworld
Izraelski start-up stworzył narzędzie do wykrywania botów i spamu. Pozwoli ono również sprawdzić, czy tekst, zdjęcie lub film wideo zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję.
Messenger Lite. Dla kogo uproszczona wersja tej aplikacji?
Grzegorz Kubera
Messenger Lite to lżejsza wersja standardowej aplikacji Messenger, zaprojektowana z myślą o urządzeniach o ograniczonej mocy obliczeniowej i wolniejszych połączeniach internetowych.
Facebook bije rekordy popularności
Janusz Chustecki
Jak podaje najnowszy, publikowany co kwartał raport firmy Meta, sieć społecznościowa Facebook może się obecnie pochwalić każdego miesiąca ponad trzema milionami użytkowników. Oznacza to, że prawie połowa populacji Ziemi korzysta z jej usług.
Facebook Marketplace dobrym sposobem na zysk. Ale uwaga na haczyki
Grzegorz Kubera
Facebook Marketplace może być dobrą opcją na sprzedaż produktów, w zależności od twoich potrzeb i celów. Oto kilka zalet i wad korzystania z Facebook Marketplace.
Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
Daniel Olszewski
Zmiany na platformie spowodowane są wprowadzeniem nowego prawa w Kanadzie.
UE ukarała Meta rekordową grzywną 1,2 mld euro za przesyłanie danych europejskich użytkowników Facebooka do USA
Anna Ładan
Dziś Europejska Rada Ochrony Danych ogłosiła decyzję o nałożeniu grzywny 1,2 mld euro na firmę Meta. Poinformowała też, że jest to wynik dochodzenia w sprawie Facebooka przeprowadzonego przez irlandzką Komisję Ochrony Danych. Meta została ukarana za przesyłanie danych należących do użytkowników Facebooka z UE na serwery w Stanach Zjednoczonych.
1
2
3
4
5
...
49
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »