Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Spam kopie grób dla e-commerce
Szymon Augustyniak
Federacja konsumencka Trans-Atlantic Consumer Dialogue ogłosiła wyniki badania, z którego wynika, że 52% konsumentów kupuje w Sieci mniej, lub zaniechała kupowania w e-sklepach w ogóle, ponieważ obawia się otrzymywania pocztą elektroniczną spamu. Zwiększenie liczby spamu może zachwiać zaufaniem konsumentów do Internetu i zagrozić rozwojowi gospodarki internetowej - uważają zebrani na globalnej konferencji OECD poświęconej walce ze spamem.
Wielkie, świąteczne zakupy online
Anna Meller
W tym roku internauci będą polować na prezenty świąteczne w sklepach internetowych, wydając na upominki o 21% więcej pieniędzy niż w roku ubiegłym – zapowiada Jupiter Research. Co więcej, aż 40% badanych osób zdeklarowało, że większość lub nawet wszystkie prezenty bożonarodzeniowe kupi wyłącznie przez Internet.
Rok 2003 pod znakiem wielkich zakupów
Anna Meller
W tym roku sprzedawcy internetowi mogą liczyć na spore zyski. Prognozy dotyczące zakupów są bardzo optymistyczne. Do końca 2003 roku klienci mają wydać 217,4 mld USD. Jest to wzrost o 65 mld USD w porównaniu z ubiegłym rokiem – podał Ecommerce Times.
Wielkoludy stawiają na e-biznes
Szymon Augustyniak
Jedna piąta budżetów IT wielkich firm amerykańskich jest przeznaczana na inicjatywy związane z e-biznesem. Największa część tych wydatków lokowana jest w inwestycje związane z rozwojem infrastruktury i sieci - dowodzi nowy raport Line 56 Media oraz A.T.Kearney.
AOL sprzedaje "skórki"
Daniel Cieślak
AOL wprowadził opłaty za korzystanie z usługi, umożliwiającej użytkownikom komunikatora AOL IM instalowanie tzw. "skórek" (czyli różnych wersji interfejsu graficznego aplikacji).
SMS-owe płatności w Reporter.pl
Daniel Cieślak
Serwis Web.Reporter.pl wprowadził opłaty za korzystanie z sekcji WebNEWS. Za trzytygodniowy dostęp do niej trzeba teraz zapłacić 9 zł. "Biznesowa informacja to taki sam towar jak każdy inny. Z uwagi na brak stałych reklamodawców postanowiłem zmienić model biznesowy" - mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu.
Czechy, Polska i Węgry w czołówce e-commerce
Krzysztof Kozerski
Odsetek osób korzystających w krajach Europy Wschodniej i Środkowej z Internetu wzrośnie w roku 2003 do 17% - donosi IDC.
Dochodowe gry online
Krzysztof Kozerski
Jak donosi Reuters, mieszkańcy Europy Zachodniej są coraz bardziej skłonni płacić za treści publikowane w Internecie.
e-handel spożywczy nadal w powijakach
Krzysztof Kozerski
Jedynie 2% internautów w Europie kupowało do tej pory artykuły spożywcze w Sieci - wynika z najnowszych badań opublikowanych przez Forrester Research.
Mniej e-sklepów
Szymon Augustyniak
I-Metria ocenia, że w II kw. br. liczba sklepów internetowych w Polsce skurczyła się o 50 i sięga obecnie ok. 750. Autorzy raportu o polskim e-handlu twierdzą, że 90% sklepów internetowych niewłaściwie zabezpiecza poufne dane swoich klientów.
Poprzednia
strona
1
...
11
12
13
14
15
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »