Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Centrum tematyczne
Aplikacje Biznesowe
Aplikacje Biznesowe
ERP i eCRM bezpieczniejsze w sieci
Juliusz Kornaszewski
BPSC zastosowało Froms 6i Listener Servlet w sieciowych wersjach swoich produktów. Rozwiązanie polepsza bezpieczeństwo i ułatwia administrację systemem Impuls BPSC i eCRM w wersjach internetowych.
Amdocs otwiera biuro w Polsce
Adam Jadczak
Szefem polskiego oddziału został Paweł Powada. Amdocs jest producentem systemów CRM, billingowych i zarządzania zamówieniami dla firm telekomunikacyjnych.
Infovide pomaga przy tworzeniu architektury CRM dla Grupy PZU
Agnieszka Madej
Firma podpisała kontrakt z towarzystwem ubezpieczeniowym PZU SA na stworzenie korporacyjnej architektury dla platformy CRM.
CRM dla TP SA
NetWorld OnLine
24 października TP SA podpisała z Sofrecom (firmą należącą do grupy France Telecom) list intencyjny dotyczący współpracy przy pilotowym wdrożeniu w TP SA systemu CRM.
Telekomunikacyjny CRM
Agnieszka Madej
TP SA zaimplementuje u siebie system zarządzania relacjami z klientem klasy CRM - PeopleSoft 8 CRM. Jego wdrożeniem zajmie się spółka Sofrecom we współpracy z PricewaterhouseCoopers Consulting i Prokom Software.
Great Plains Siebel Front Office
NetWorld OnLine
System Great Plains Siebel Front Office wykorzystuje Internet do automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, a także w pracy call center. Za jego pomocą przedsiębiorstwa mogą wprowadzać CRM.
CRM oferuje AMG.net
NetWorld OnLine
Firma AMG.net poinformowała o podpisaniu umów partnerskich z dostawcami oprogramowania, poszerzających ofertę AMG.net o rozwiązania CRM.
CRM Analityczny
NetWorld OnLine
W ramach rozwijania systemów Business Intelligence firma Infovide ma zamiar oferować CRM Analityczny (CRMA), wdrażany metodą adaptacyjną.
Nowa wersja recentCRM 1.6
NetWorld OnLine
Firma Connect Distribution poinformowała o wprowadzeniu najnowszej wersji pakietu recentCRM 1.6.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
InfoViDE wprowadziła do oferty system klasy CRM, który powstał w ramach oferowanego przez firmę programu doradczego Business Intelligence.
Analityczny CRM z Infovide
Agnieszka Madej
Oferowany przez spółkę program doradczy Business Intelligence uzupełnią nowe usługi wdrożeniowe z zakresu rozwiązań CRM.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
Na początku września br. firma Crowley Data Poland (CDP) zawarła umowę wdrożeniową z sopocka spółką DC SA Grupa Computer Plus. Przedmiotem umowy jest system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM - Customer Relationship Management) o nazwie GoldMine Front Office.
RSA Security otwiera oddział w Polsce
Wiesław Pawłowicz
Warszawskie biuro odpowiedzialne będzie za rozwijanie działalności tej firmy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Rynki te interesują RSA ze względu na szybko rozwijający się sektor bankowości internetowej i zwiększające się zapotrzebowanie na usługi bezpiecznej transmisji danych.
DC SA dostarczy system CRM dla Crowley Data Poland
Agnieszka Madej
We wrześniu podpisana została umowa, na mocy której gdyńska spółka DC wdroży system CRM GoldMine Front Office we wszystkich oddziałach Crowley Data Poland .
Elektrim Megadex wdrożył system Insoft CRM
Agnieszka Madej
Spółka realizująca projekty inżynieryjne w obrębie energetyki, ochrony środowiska i dostawy obiektów przemysłowych we wrześniu zakończy wdrożenie u siebie systemu do zarządzania relacjami z klientami - Insoft CRM.
OSO w HP
Szymon Augustyniak
Oracle Sales Online (OSO) - jeden z elementów Oracle CRM - został zainstalowany w centrali globalnej sieci Hewlett-Packard. Po zakończeniu wdrożenia system będzie wspomagał pracę sprzedawców HP na całym świecie przy wykorzystaniu centralnej aplikacji i jednej bazy danych.
Siebel zaprezentuje nowy pakiet eCRM
Jarosław Ochab
Siebel Systems w październiku zaprezentuje nową platformę CRM, nazwaną roboczo Siebel 2001.
Siebel zaprezentuje nowy pakiet eCRM
Jarosław Ochab
Pod koniec roku producent wprowadzi na rynek oprogramowanie Siebel 2001. Pakiet ma zawierać wiele usprawnień w zakresie zarządzania przepływem pracy, możliwości integracji platformy z zewnętrznymi źródłami danych oraz udostępnić nowe narzędzia analityczne.
Poprzednia
strona
1
...
141
142
143
144
145
146
Następna
strona
Redakcja poleca
Przyszłość jest teraz: Jak HP wykorzystuje AI do tworzenia inteligentnego miejsca pracy
Daniel Olszewski
Blaski i cienie AI
Anna Wiącek-Kocot
Powody dla których 16 GB RAMu powinno być standardem
Daniel Olszewski
GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania
Jan Mazurek
Biblioteka IT
F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager – wysokowydajny firewall, który zadba o bezpieczeństwo sieciowe
Zalety zastosowanych technologii W 2021 roku przeciętna firma była atakowana 270 razy, jak pokazują dane Accenture. W dobie tak powszechnych cyberataków klasyczne rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa nie są wystarczające. Zaawansowane zarządzanie zaporami aplikacyjnymi z pomocą takich narzędzi jak F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager umożliwia usuwanie zagrożeń z firmowej sieci, zanim w ogóle do niej dotrą i zaczną wpływać na działanie centrum danych.
15. coroczne globalne badanie zachowań konsumentów: Świat się zmienił — a sprzedawcy?
Decydujący moment w transformacji handlu detalicznego
Raport Best in RPA&AI 2023
Kiedy MŚP w Polsce stawiają pierwsze kroki w drodze ku cyfrowej transformacji, w dużych firmach i korporacjach, nierzadko z udziałem zagranicznego kapitału, trwa burza mózgów o to, w jaki sposób efektywnie wykorzystać całe spektrum dostępnych technologii informatycznych? Posiłkując się analogią do dyfuzji innowacji, to właśnie ta grupa organizacji jawi się jako innowatorzy, albo co najmniej wcześni naśladowcy, dla których wykorzystanie robotów programowych (RPA) to za mało, aby osiągnąć oczekiwany poziom automatyzacji procesów biznesowych. W myśl zasady „mierz wysoko, sięgaj dalej”, na horyzoncie widać już falę projektów z zakresu hiperautomatyzacji, umiejętnie łączących rozwiązania RPA z mechanizmami sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, OCR, czatbotów i voicebotów, analityki czy projektowania low-code/no-code. Na polskim rynku nie brakuje produktów i doświadczeń, które pozwalają wdrażać najbardziej zuchwałe pomysły w życie. Znalezienie odpowiedzi na pytanie w jaki sposób, czym oraz z kim wdrażać strategię hiperautomatyzacji będzie dużo łatwiejsze po lekturze niniejszego raportu. Zapraszam do lektury.
Jak system ERP może pomóc zoptymalizować łańcuch dostaw w dobie rosnących cen?
Ostatnie dwa lata były trudnym okresem dla menedżerów zajmujących się utrzymaniem łańcuchów dostaw. Nie zdążyli oni jeszcze odpowiedzieć na wszystkie wyzwania stworzone przez pandemię, a już muszą radzić sobie z kolejną sytuacją kryzysową na rynku.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »