Teradata rozwija możliwości analityczne systemu klasy CRM
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 02.12.2010, godz. 16:32
Zmiany funkcjonalne wprowadzone w oprogramowaniu Teradata Relationship Manager obejmują m.in. zmiany w zakresie raportowania i analizy wyników kampanii marketingowych oraz prezentacji informacji z wykorzystaniem pulpitów menedżerskich. Rozszerzono również możliwości integracyjne pakietu.
Według zapewnień przedstawicieli firmy Teradata oprogramowanie TRM jest rozwijane pod kątem usprawnienia procesów gromadzenia i analizowania pochodzących z różnych źródeł informacji na temat zachowań i interakcji klientów. Oprogramowanie ma funkcjonować w czasie zbliżonym do rzeczywistego. "Przyszłość zarządzania relacjami z klientami oparta będzie na zautomatyzowanych kontaktach z klientami, prowadzonymi w czasie rzeczywistym m.in. za pośrednictwem Internetu przy wykorzystaniu mediów społecznościowych oraz mobilnego dostępu do sieci" - uważa Marc Schroeder, wiceprezes ds. rozwiązań marketingowych zarządzania klientami w Teradata.
Zgodnie z zapewnieniami nowe funkcje analityczne pozwalają na analizowanie prowadzonych działań w zakresie kontaktów z klientami na poziomie ogólnie realizowanych kampanii, konkretnych kanałów, jak i na szczeblu pojedynczych działań marketingowych. Rozbudowane zostały również możliwości oprogramowania w zakresie zarządzania szansami sprzedaży. Zgodnie z oficjalnymi informacjami usprawnienia objęły także możliwości integracji oprogramowania z dodatkowymi źródłami danych oraz korporacyjnymi środowiskami poczty elektronicznej. Oprogramowanie ma być również łatwiej dostępne z poziomu urządzeń przenośnych - m.in. tabletów iPad.
Czytaj też:
Pierwsze urządzenia analityczne oparte na rozwiązaniach SAP już na rynku
Salesforce chce rozszerzać sieć partnerów lokalnych
Nowa wersja systemu analitycznego QlikView już dostępna