Avaya i Skype pracują nad nową platformą komunikacyjną dla MSP

Avaya i Skype zawarły porozumienie, w ramach którego opracują, a następnie będą oferować firmom z segmentu MSP niedrogie rozwiązania komunikacyjne, którymi można zarządzać za pośrednictwem korporacyjnej infrastruktury telekomunikacyjnej.

Najpierw produkty Avaya będą wspierać aplikacje audio Skype Connect (platforma pozwalająca prowadzić rozmowy Skype za pośrednictwem korporacyjnych centralek abonenckich IP PBX wykorzystujących protokół SIP). Oprogramowanie Avaya będzie zarządzać całym ruchem generowanym przez aplikacje Skype Connect.

Faza druga współpracy (która będzie realizowana w II połowie 2011 r.) zakłada, że produkty obu firm zostaną tak skonfigurowane, aby mogły obsługiwać również ruch wideo i "instant messaging". Użytkownicy Avaya będą wtedy mogli korzystać z wszystkich opcji oferowanych przez Skype za pomocą firmowego interfejsu komunikacyjnego Flare.

Zobacz również:

  • Wybitny dziennikarz rynku telekomunikacyjnego nie żyje
  • 5G spowalnia, ale nie w Polsce
  • Ogromny wyciek danych amerykańskiego operatora AT&T
Avaya i Skype pracują nad nową platformą komunikacyjną dla MSP

Avaya Communication Server 1000

Wśród rozwiązań Avaya, które zostaną zintegrowane z aplikacją Skype Connect, znajdą się: Avaya Aura, Avaya Communication Server 1000, Avaya IP Office i Avaya BCM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200