Infosys BPO stawia na konsulting

W 2010 roku firma planuje ze szczególnym naciskiem rozwijać usługi doradcze. Już dziś polskie centrum obsługuje 50% wartości kontraktów konsultingowych Infosys BPO na świecie.

Usługi doradcze to dziś około 30% obecnej działalności łódzkiej placówki i jak zapewniają przedstawiciele Infosys BPO z każdym miesiącem ten udział się zwiększa. Dlatego też firma rozpoczęła wdrażanie strategii, która pozwoli na transformację jej zespołów w działy doradcze.

Obszarem, w którym polskie centrum z powodzeniem konkuruje z tzw. wielką czwórką jest audyt oraz wdrożenia procesów kontroli wewnętrznej wg standardów SOX. Zdaniem przedstawicieli Infosys BPO rosnąca popularność usług doradczych świadczonych przez polskie centra usług potwierdza, że Polska staje się zapleczem coraz bardziej zaawansowanych procesów outsourcingowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200