Amadeus otwiera Solution Centre w Polsce

Spółka produkująca systemy dla branży turystycznej otwiera w Warszawie Solution Centre.

Warszawskie centrum będzie dostarczać rozwiązania dla klientów spółki Amadeus w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej CESE - Central Eastern and Southern Europe) - przede wszystkim biur podróży. Będą to aplikacje obsługujące sprzedaż zarówno tradycyjną, jak i internetową oraz produkty typu business management. Dodatkowo, centrum świadczyć będzie wsparcie techniczne.

"Solution Centre zdecydowano się ulokować w Warszawie - Polska jest bowiem dla branży turystycznej dużym i stabilnym rynkiem o wysokim zaawansowaniu technologicznym klientów" - głosi komunikat firmy Amadeus. Szefem warszawskiego Solution Centre będzie Jean Marc Garzulino, który zdobył doświadczenie w centralnym ośrodku firmy Amadeus w Nicei. "Celem nowego centrum technologicznego firmy Amadeus jest usprawnienie obsługi naszych klientów w regionie CESE. Z doświadczenia wiemy, że koncentracja zasobów tam, gdzie są potrzebne, jest kluczem do sukcesu" - mówi Jean Marc Garzulino.

Oficjalną inaugurację centrum zaplanowano na 14 października 2009.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200