PZU: szybsza pomoc dzięki GPS
- Monika Tomkiewicz,
- 08.05.2009, godz. 10:32
Firma wdrożyła nowoczesny system GPS do zarządzania siecią pomocy drogowych. Ma on wspomagać pracę Centrum Alarmowego PZU.
Aplikacja ma usprawnić przepływ informacji między Centrum Alarmowym a kierowcami pojazdów pomocy drogowych i przyspieszyć proces obsługi klienta. Dzięki nowemu narzędziu konsultanci Centrum Alarmowego PZU mają nie tylko możliwość zarządzania zleceniami, ale także monitorowania jakości pracy pomocy drogowych.
Aplikacja mapowa umożliwia śledzenie on-line trasy przejazdu, a informacje o nowych zleceniach mogą być przekazywane elektronicznie. Wszystkie pojazdy pomocy drogowej biorące udział w programie są wyposażone w mobilne urządzenia PDA, umożliwiające zdalne przekazywanie informacji, system GPS oraz czujnik załadunku.
Jednocześnie firma postanowiła usprawnić pracę swoich pracowników biurowych i wdrożyła system eArchiwum. Dzięki niemu pracownicy PZU w całej Polsce uzyskają dostęp do firmowych dokumentów w postaci elektronicznej. Będą one udostępnione online, co oznacza w praktyce, że będzie można z nich korzystać przez 7 dni w tygodniu.