Krótko: Od dziś Oracle CRM On Demand oficjalnie dostępny w Polsce

Podczas dzisiejszej konferencji Oracle Forum 2009 poinformowano o wprowadzeniu na polski rynek aplikacji Oracle CRM On Demand. Oprogramowanie udostępniane w formie usług będzie oferowane na polskim rynku po standardowej cenie - 70 USD miesięcznie za jednego użytkownika.

Aplikacja będzie oferowana m.in. za pośrednictwem obecnej sieci polskich partnerów Oracle. Przedstawiciele koncernu mają jednak nadzieje, że dystrybucją oprogramowania w modelu Software as a Service zainteresują nowych partnerów działających w specyficznych segmentach rynku. Według Stevena Fearona, wiceprezesa Oracle odpowiedzialnego za ofertę CRM On Demand w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, funkcjonalność aplikacji jest dostosowana zarówno do potrzeb firm sektora MSP, jak również większych organizacji działających w różnych sektorach gospodarki. Aplikacja może być również integrowana z innymi rozwiązaniami. Zlokalizowane oprogramowanie w wersji R16 będzie hostowane w amerykańskich centrach danych Oracle.

Czytaj też:

Oracle CRM On Demand R16 z nowymi modułami

Kolejna kwartalna seria poprawek bezpieczeństwa Oracle już dostępna

Oracle kupi Suna za 7,4 mld USD

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200