Salesforce: Twitter jako narzędzie CRM

Trwają prace nad zintegrowaniem platformy Salesforce Service Cloud z serwisem Twitter. Nowa funkcjonalność ma umożliwić m.in. automatyzację obsługi zgłoszeń o błędach dokonywanych za pomocą tego specyficzmego komunikatora.

Nowa funkcjonalność będzie nieopłatna dla użytkowników platformy Salesforce Service Cloud. Dzięki integracji narzędzi usprawniających zarządzanie kontaktami z klientami możliwe może być m.in. śledzenie, publikowanych za pośrednictwem serwisu Twitter, zgłoszeń o różnego rodzaju nieprawidłowościach w funkcjonowaniu komercyjnych usług.

Uruchomiona w styczniu platforma Service Cloud łączy koncepcje społeczności klienckich, serwisu społecznościowego z typowymi funkcjami systemów CRM. Jest dedykowana przede wszystkim dla dostawców komcercyjnych usług wsparcia technicznego i obsługi klienta. Częścią Service Cloud są m.in. mechanizmy umożliwiające automatyczne przeszukiwanie zasobów Internetu pod kątem rozwiązania problemów sygnalizowanych przez klientów. Warto dodać, że na początku stycznia br., wskutek poważnej awarii, część klientów Salesforce nie mogła korzystać w aplikacji biznesowych oferowanych w modelu SaaS. Pierwsze informacje o nieprawidłowym działaniu platformy Salesforce.com pojawiły się właśnie w serwisie Twitter.

Salesforce CRM for Twitter, znajduje się obecnie w fazie testów. Zakończenie prac zaplanowano na drugi kwartał br.

Czytaj też:

Twitter: kolejna rewolucja?

Gartner: SaaS nie znaczy taniej

Przychody Salesforce przekroczyły miliard dolarów

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200