Salesforce: Twitter jako narzędzie CRM
- Piotr Waszczuk,
- IDG News Service,
- 25.03.2009, godz. 16:09
Trwają prace nad zintegrowaniem platformy Salesforce Service Cloud z serwisem Twitter. Nowa funkcjonalność ma umożliwić m.in. automatyzację obsługi zgłoszeń o błędach dokonywanych za pomocą tego specyficzmego komunikatora.
Nowa funkcjonalność będzie nieopłatna dla użytkowników platformy Salesforce Service Cloud. Dzięki integracji narzędzi usprawniających zarządzanie kontaktami z klientami możliwe może być m.in. śledzenie, publikowanych za pośrednictwem serwisu Twitter, zgłoszeń o różnego rodzaju nieprawidłowościach w funkcjonowaniu komercyjnych usług.
Producenci dostrzegli potencjał drzemiący w internetowych społecznościach wprowadzając nowe funkcje do systemów CRM
Salesforce CRM for Twitter, znajduje się obecnie w fazie testów. Zakończenie prac zaplanowano na drugi kwartał br.
Czytaj też:
Gartner: SaaS nie znaczy taniej
Przychody Salesforce przekroczyły miliard dolarów