Krótko: Sage Symfonia zmienia wizerunek

Z dniem 11 marca br. firma Sage Symfonia zmieniła nazwę na Sage sp. z o.o. Jednocześnie dotychczasowy logotyp firmy zastąpiono globalnym znakiem Grupy Sage.

"Zamierzamy intensywniej korzystać z globalnego doświadczenia Sage, proponując polskim klientom sprawdzone rozwiązania, oferowane przez Grupę w innych krajach" - mówi Elwira Sokołowska, prezes zarządu warszawskiej spółki. Pierwszym takim rozwiązaniem był system CRM firmy Sage - ACT!. Premiera jego polskiej wersji odbyła się w maju ubiegłego roku.

Firma Sage zamierza rozwijać własne rozwiązania - m.in. systemy rodziny Symfonia, niezależnie od planów rozwoju oferty o globalne rozwiązania Grupy Sage. W grudniu przedstawiciele firmy zapewniali, że strategicznym produktem firmy pozostanie system Symfonia Forte. Zmiany wizerunkowe najpewniej nie będą wiązały się z istotną zmianą dotychczasowej strategii firmy. "Obecne zmiany nie mają wpływu na istniejące umowy z klientami, kontrahentami i pracownikami" - zapewnia Elwira Sokołowska. Niezmienione pozostały również dane teleadresowe, numery NIP, REGON, KRS i kapitał zakładowy spółki.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200