Alcatel-Lucent ujednolica komunikację w IBM Lotus Sametime

Alcatel-Lucent wprowadził na rynek system zunifikowanej (Unified Communications) komunikacji OmniTouch My Instant Communicator w wersji 5.1 z obsługą środowiska IBM Lotus Sametime 8.0.

Alcatel-Lucent uzupełnia możliwości rozwiązania IBM o wykorzystujący standardy, otwarty, system komunikacji klasy operatorskiej dostępny dla użytkowników komputerów, z takimi funkcjonalnościami, jak ujednolicone przesyłanie wiadomości (Unified Messaging), telefonia IP z kontrolą ustawień czy możliwości zestawiania i zarządzania telekonferencjami.

Rozwiązanie integrując się z aplikacją IBM Lotus i środowiskiem komputera biurkowego, oferuje również obsługę wiadomości głosowych i faksowych z poziomu IBM Lotus Notes, wbudowane funkcje telefoniczne takie, jak "kliknij, aby nawiązać połączenie", zarządzanie połączeniem, dziennik połączeń, routing połączeń i ich filtracja, dostęp do aplikacji softfon oraz telekonferencje z poziomu interfejsu Lotus Notes i Lotus Sametime. Rozszerzona obsługa Lotus Sametime 8.0 obejmuje także funkcję obecności dla użytkowników serwera OmniPCX Enterprise.

Funkcje telekonferencji klasy operatorskiej są dostępne również za pośrednictwem klienta Alcatel-Lucent OmniTouch 8660 My Teamwork Conferencing and Collaboration i obejmują m.in.: funkcję "kliknij, aby zestawić konferencję" z poziomu Sametime Connect oraz zarządzanie ustawieniami przy wieloosobowych połączeniach i planowaniu z poziomu Lotus Sametime Meeting Center, zarówno przy korzystaniu z tradycyjnych usług telefonicznych, jak i VoIP.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200