Unified Communications: sektor odporny na kryzys

Mimo kryzysu gospodarczego polski oddział firmy Avaya, dostarczającej narzędzia do komunikacji biznesowej, zaobserwował zwiększone zainteresowanie swoimi rozwiązaniami. Przedstawiciele firmy przewidują dalszy rozwój sektora zunifikowanej komunikacji.

Zdaniem Wojciecha Głowni, dyrektora zarządzającego Avaya Poland, kryzys ekonomiczny nie wpłynął znacząco na branżę Unified Communications. "Rozwiązania proponowane przez Avaya przyczyniają się do zwiększenia produktywności pracowników i uzyskania wyższej jakości obsługi klientów. Te wartości zawsze są cenne" - uważa Głownia.

I przewiduje, że przyszły rok przyniesie dalszy rozwój tego sektora, a także zwiększone zainteresowanie rozwiązaniami z zakresu pracy mobilnej. "Firmy zdają sobie sprawę, że takie innowacje mogą wpłynąć nie tylko na efektywność ich pracowników, ale i na niegenerowanie niepotrzebnych kosztów" - dodaje szef polskiego oddziału Avaya.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200