Dell zwiększa produkcję w Łodzi
- Monika Tomkiewicz,
- 08.05.2008, godz. 07:56
Notebooki Della maja się niebawem pojawić w polskich sklepach Tesco i Electro World. Choć firma nie ujawnia terminu wejścia na rynek detaliczny, koncern przygotowuje się do zwiększenia produkcji.
Z informacji dziennika Rzeczpospolita wynika, że do końca roku moce fabryki Della w Łodzi podwoją się. Zamiast dwóch linii montażowych maja być aż cztery, a zatrudnienie w łódzkiej fabryce znajdzie 1200 osób. Trzecia linia produkcyjna ma ruszyć jesienią.
W sprzedaży detalicznej Dell zaoferuje m.in. notebooki specjalnie przygotowane dla indywidualnych nabywców (Inspiron, XPS) oraz dla małego biznesu (Vostro). Oferta może okazać się jedną z atrakcyjniejszych, ponieważ jej sprzęt będzie można kupić najprawodpodobniej poniżej 2 tys. zł.
Wprowadzenie oferty Della do sklepów to efekt globalnej strategii koncernu, która została przyjęta w połowie ubiegłego roku. W innych krajach strategia przyniosła efekty i będzie rozszerzana, m.in. o nowych partnerów.