Dell zwiększa produkcję w Łodzi

Notebooki Della maja się niebawem pojawić w polskich sklepach Tesco i Electro World. Choć firma nie ujawnia terminu wejścia na rynek detaliczny, koncern przygotowuje się do zwiększenia produkcji.

Z informacji dziennika Rzeczpospolita wynika, że do końca roku moce fabryki Della w Łodzi podwoją się. Zamiast dwóch linii montażowych maja być aż cztery, a zatrudnienie w łódzkiej fabryce znajdzie 1200 osób. Trzecia linia produkcyjna ma ruszyć jesienią.

W sprzedaży detalicznej Dell zaoferuje m.in. notebooki specjalnie przygotowane dla indywidualnych nabywców (Inspiron, XPS) oraz dla małego biznesu (Vostro). Oferta może okazać się jedną z atrakcyjniejszych, ponieważ jej sprzęt będzie można kupić najprawodpodobniej poniżej 2 tys. zł.

Wprowadzenie oferty Della do sklepów to efekt globalnej strategii koncernu, która została przyjęta w połowie ubiegłego roku. W innych krajach strategia przyniosła efekty i będzie rozszerzana, m.in. o nowych partnerów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200